Total Pageviews

Saturday, June 11, 2011

amarah!




Hampir setahun aku tak berblog.....agak lama aku bercuti,penat agaknya.sekarang aku rasa nak menaip..bila suatu msg tak disampaikan aku akan menulis.moga2 yang empunya diri terbaca biarpun dalam mimpi..mana tahu~~

aku antara manusia yang sentiasa doakan kebahagiaan kamu..sebab dah terlalu bnyak ujian dan dugaan yang kamu terima.cuma mungkin kali ni yang aku rasa kamu tak patut..tak patut kacau hak orang lain . lambat laun orang akan mengata biarpun kamu mmg tak pernah peduli itu semua. aku risau setiap bebelan aku kamu akan kira sebagai cemburu . sumpah!sikit pun tidak....walaupun masa sekolah dulu aku direject bulat-bulat oleh kamu,yang menyatakan kamu belum bersedia lagi untuk itu . aku hanya menelan semua itu..apa ada hal..waktu itu masih lagi belum kenal sgt erti cinta .

difikir secara logik lagi,seharusnya aku offerkan saje diri aku,tapi aku faham taste kamu...biarpun aku nampak indah di mata yang lain,tp belum tentu kamu.tambahan lagi sudah pun kamu block aku dari duduk di hati kamu awal2...sebab itu kita masih lagi bertahan sehingga sekarang juga masih lagi bergaduh seperti biasa...

aku teringin untuk ada dengan kamu di saat ini.tp apakan daya..lidah aku kelu..aku tak mampu keluarkan sebiji ayat pun untuk tenangkan kamu.seharusnya aku berbuat begitu sbb aku telahpun meletakkan aku sebagai kawan baik kamu.kawan baik seharusnya ada di waktu kamu seperti ini.aku hanya mampu memandang ke tinta digital..memandang kamu dari jauh...dengan harapan kamu akan pulih cepat..aku tahu kamu kuat..

aku doakan tuhan kirimkanlah seseorang yang dapat terima kamu adanya....

aku tetap sedia untuk mendengar dan ada untuk kamu..itu pun kalau kamu masih ingat pada aku..=)

No comments:

Post a Comment