Total Pageviews

Tuesday, November 23, 2010

aku mula balik

wahhh...terasa segar bila memulakan blog baru...hahahaha...

agak sibuk dengan mcm2 aktiviti..yang terbaru kem u'best...agak bengang sbb kena wat keje staff...si Azmzn ni pemalas mcm kuda tua....aku lak kena wat kerja dia...start loading barang dari semalam..kampus2 datang amik...cuma problem sikit ari ni...ujan lebat sampai banjir kedai kosiswa..mengamuk la bahtiar...URSB mmg bodo....untuk kem u'best ni aku terlibat hanya untuk menjadi consultant je...ala...tak heran pun...klo diorang tak nak pakai aku pun nak wat camana...aku tak rugi diorang la yang rugi...tp yang aku heran kenapa la diorang ni tak contact2 aku ni..pelik la pulak....mcm  takde kem lak...IPROM  ni aku tak tau masalah dia ape...

lepas ni ada pertandingan perniagaan lak...comfom bz giler2....sakit la otak aku.....~~~untuk si genius mcm aku..apa ada hal..ha ha

3 comments:

  1. apa2 jela... hehe biasalah budak2 masih tak dapat nak berfikir dengan jauh.. lama2 diaorang akan sedar... ceh ayat.. keh2

    ReplyDelete
  2. MOK! ;P apsal tak proceed je ngan blog yg lama??? pe kes??

    ReplyDelete
  3. blog lama rasa mcm serabut sgt la...malas nak truskan..

    ReplyDelete